Total Pageviews

Powered By Blogger

Saturday, October 3, 2009

මම මමම වීම

මම මමම වීම ගැන
සතුටු වෙමි
අනෙකෙකුව නොවී අද


බෙදාගන්නට හැකිය
තවෙකෙකුගෙ දුක් කඳක්
අවසරය නොලබාම
මගේ හිමිකම පැවරු කෙනෙකුගෙන්


රාජකාරි වෙලාවෙන් බිඳක් සොරාගෙන
අමුණන්න හැකිය කවියක් දෙකක්
කතා පොජ්ජකුත් පෙලගසෙනු ඇත
හැබැයි මැනවින් කාල කලමනාකරණයෙන්


ලොව දසත සරන කල
නොවී අවතැන් ගුවන් තොටුපලක
සොයා යත හැක ගමන් අන්තයට


රිදුම් දුන්නද දෙපා ඇවිදලා දිවි ගමන
සිනාසෙන්නට හැකිය
මුණ ගැහෙන අයට මේ මග දිගම
දුක් සිඳින වදනකුත් කියාගෙන
මසිත් පිරි දුක් කඳුළු වසාගෙන


වැටෙන්නට යන කෙනෙකු
හට සුරත දී මගේ
නැගිටුවන්නටද ශක්තිය තිබෙයි
මා සතුව


එනිසාම සතුටු වෙමි
මෙමම මා වීම ගැන
යලි යලිත්, යලි යලිත්, යලි යලිත්

2 comments:

  1. ඔබ ඔබ වීම ගැන
    සතුටු වත්දී
    මම
    මා වීම ගැන
    ඇත්තේ
    පසුතාපය කි..,

    මම මා නොවී
    අනෙකෙකුව සිටි කළ
    මා හා උන්නෝ
    මම මා වූ කළ
    මා හා නොවූ
    බැවිනි

    ReplyDelete
  2. ඔබ ඔබම වූ කල්හි
    ඔබ සමග සිටියවුන්
    ගියා නම් අතැර ඔබ
    සතුටු විය යුතුයි, ඔබ

    දියෙන් කිර වෙනස් කොට
    හොඳින් හඳුනා ගන්න
    ඔබට හැකිවුණා යයි

    ReplyDelete